Promocje
Jak kupować?

JAK KUPOWAĆ - krok po kroku



1. Produkty są pogrupowane w kategorie widoczne po lewej stronie sklepu. Przy każdym produkcie znajduje się opis z parametrami dzianiny, takimi jak: skład, gramatura, szerokość, jak również dostępność produktu.

2. Po wybraniu produktu i dodaniu go do koszyka można kontynuować zakupy lub przejść do koszyka w celu złożenia zamówienia.

3. W koszyku można zmodyfikować ilość zamawianego produktu wpisując właściwą ilość w okienku ilości i naciskając przycisk "PRZELICZ". Można również usunąć daną pozycję naciskając przycisk "X".
 
Jakie ilości można zamówić:
 

Zamówioną ilość zawsze wysyłamy w jednym kawałku (dotyczy FQ w parzystej liczbie i nie dotyczy próbek)

4. Wybierz odpowiadającą Tobie opcję dostawy i formę płatności.
PAMIĘTAJ! Czas realizacji zamówienia w przypadku przelewu bankowego wydłuża się o czas zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Więcej informacji znajdziesz klikając na linki poniżej:


5. Potwierdź zamówienie klikając przycisk "ZAMAWIAM".

6. W kolejnym kroku możesz zalogować się do swojego konta, założyć konto lub złożyć zamówienie bez rejestracji. Zachęcamy do zarejestrowania się na stronie naszego sklepu, ponieważ dzięki temu masz możliwość m.in. zbierania punktów lojalnościowych i zdobywania stałych rabatów.

Więcej informacji na temat programu lojalnościowego znajdziesz tutaj.

7. Uzupełnij wymagane w formularzu dane.

~ W tym miejscu możesz również zmienić adres do wysyłki oraz zaznaczyć, że ma być wystawiona faktura VAT ~

8. W podsumowaniu sprawdź, czy wszystko się zgadza w zamówieniu. Jeżeli nie masz uwag do zamówienia, naciśnij przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP". Na maila otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz danymi do przelewu (w przypadku wyboru przelewu bankowego).

Pamiętaj, że złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży i pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

Jeżeli jesteś niezarejestrowanym klientem, w wiadomości otrzymasz również link, gdzie możesz sprawdzić stan realizacji zamówienia.

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, w panelu klienta znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twoich zakupów. Panel klienta znajduje się tutaj.

9. Na płatność czekamy 5 dni od złożenia zamówienia - po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

10. Jeżeli przesyłka zostanie wysłana, jej status zmieni się na: przesyłka wysłana oraz zostanie wysłana wiadomość e-mail potwierdzająca wysłanie towaru.



ZWROTY I REKLAMACJE


Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru.

Wszelkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.
Formularz odstąpienia od umowy można pobra
ć stąd.

Zachęcamy również do zapoznania się z REGULAMINEM SKLEPU, który znajdziesz tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl